11:49 μ.μ.
«Τραγική» είναι η ποιότητα των μεταναστών που δέχεται η Ελλάδα, υποστηρίζει ο υπουργός Δημόσιας Τάξης, τραγική η διαφορά της κουλτούρας μας. Άλλο πράγμα ο μετανάστης από την πρώην Σοβιετική Ένωση ο οποίος συνήθως έχει ένα «μορφωτικό επίπεδο» και είναι «κατά κάποιο τρόπο Ευρωπαίος» και άλλο οι μετανάστες από τη βαθιά Ασία.
Ποτέ η Ελλάδα δεν έκλεισε ευρωπαίους μετανάστες σε στρατόπεδα ή σε «κέντρα φιλοξενίας», όμως οι ξένοι από το Αφγανιστάν ή το Μπανγκλαντές δεν πρέπει να απαιτούν περισσότερα, πάντα σύμφωνα με τη λογική του Δένδια. Εξάλλου, σε ένα τεράστιο άτυπο στρατόπεδο φτώχειας και ανεργίας μετατρέπεται μέρα τη μέρα η Ελλάδα, γι’ αυτό κι εμείς τώρα εξάγουμε άριστης ποιότητας πτυχιούχους μετανάστες στη Δυτική Ευρώπη, στο Κατάρ, στο Ντουμπάι. Δυστυχώς, οι ινδοί γιατροί δε μας προτιμούν, πάνε στο Βορρά: «αυτή είναι η ατυχία μας», παραδέχτηκε ο κ. υπουργός, όμως σύντομα οι Έλληνες γιατροί, θα εκλιπαρούν για μια θέση εργασίας στην Ινδία.
Μια είναι η λύση: να δεχόμαστε μετανάστες μόνο από χώρες που συμμετέχουν στη Γιουροβίζιον. Κι επειδή αυτοί που φτάνουν με βάρκες πετούν τα ταξιδιώτικα τους έγγραφα στη θάλασσα για να μη φανερωθεί η εθνικότητά τους, οι Λιμενικοί θα τους ζητούν να τραγουδήσουν γιουροβιζιονικά άσματα... έτσι όπως το ’90 οι συνοριοφύλακες ζητούσαν από όσους περνούσαν τα ελληνοαλβανικά σύνορα να κάνουν το σταυρό τους ή να ψάλουν τον εθνικό μας ύμνο ώστε να ξεχωρίσουν τους Αλβανούς από τους Βορειοηπειρώτες.
Μήπως έφτασε η ώρα να αρχίσει η Ελλάδα να εξάγει υπουργούς;
(ΠΡΙΝ, "Το τέλος της αγοράς", 2.2.2014)

0 Responses to "Υπουργοί τραγικής ποιότητας"
Δημοσίευση σχολίου